Працюємо заради Перемоги! Телеком обладнання Україна


Повернення товарів

Повернення Споживачем непродовольчого товару належної якості здійснюється відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» у період 14 днів з дня здійснення покупки, не враховуючи дня покупки.
 
Обмін товару належної якості провадиться, якщо:
  • Товар не використовувався (не був в експлуатації);
  • Збережено його товарний вид та споживчі властивості;
  • Збережено пломби, ярлики, не порушена цілісність упаковки та комплектність;
  • Наявний документ, який підтверджує оплату;
  • Товар не належить до Переліку товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню), визначеному постановою Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 року №172*.
 
* До товарів, що не підлягають обміну (поверненню) серед іншого відноситься продукція, нарізана або розкроєна під розмір, визначений покупцем (замовником), в т.ч. металопрокат, трубна продукція, кабельно-провідникова продукція.
 
Грошові кошти, сплачені за товар, повертаються споживачеві протягом семи днів із дня повернення товару.
 
 
Як зробити:
 
Звернутися до Вашого менеджера, надати розрахунковий документ, товар та документ, що засвідчує особу. Представник відділу проведе огляд товару, після чого буде ухвалено рішення щодо проведення повернення. Відповідно до чинного законодавства покупцю можуть відмовити у поверненні товару. Заповніть заяву на повернення. Після огляду товару здійснюється повернення витрачених коштів
 
Важливо: якщо товар оплачувався банківською картою при його поверненні обов'язковою є наявність картки, з якої було здійснено оплату. Термін отримання коштів відповідає чинному законодавству
  • Купівля частинами від Монобанк
  • Оплата частинами від ПриватБанк
  • Миттєва розстрочка від ПриватБанк